Google Ads

Har du en bedrift som selger produkter eller tjenester som folk søker etter på Google? Om svaret er ja er sannsynligvis annonsering på Google noe for deg og det kan være lurt å bruke en sertifisert Google partner.

Det som skiller søkemotorannonsering fra andre markedsføringsplattformer er at annonsene dine blir vist til folk som allerede leter etter det du tilbyr. I denne situasjonen er det enklere å få til et salg enn det er i medier der annonser er en forstyrrelse.

Gode grunner til å benytte seg av Google Ads

  1. Alt er målbart. Du kan se nøyaktig hvor mye penger du har brukt og hvor mye du har fått igjen for det i form av salg, henvendelser eller andre ønskede handlinger.

  2. Full kontroll over budsjett - Du bestemmer helt selv hvor mye du vil bruke på annonsering og kan justere pengebruken når som helst.

  3. Treff kunder som er i handlefasen - Når du bruker Google Ads treffer du kjøpeklare kunder med relevante annonser som er spisset inn mot nøyaktig det kunden er ute etter.

Hvorfor Anadigme fremfor et annet Google Ads-byrå?

Det fins mange byråer som tilbyr håndtering av annonser på Google. Det er ikke enkelt å vite hvem som passer best for deg og din bedrift.

Anadigme er også et rent performance marketing byrå. Det betyr at vi jobber kun med datadrevet og målbar markedsføring. Alt vi gjør testes, analyseres og testes på nytt. Om du skal velge en Google Ads partner er du best tjent med å velge et byrå som har spisskompetanse på akkurat dette feltet fremfor byråer som er flinke på "alt" innen markedsføring. Gode grunner til å samarbeide med Anadigme:

  • Google Premier Partner og våre spesialister har alle aktuelle sertifiseringer.
  • Lite byrå som gjør at du får direkte kontakt og tett oppfølging av spesialisten som utfører jobben.
  • Vi fakturerer aldri en prosentsats av annonsekostnaden din. Vi tar kun betalt for tiden vi bruker, og i visse tilfeller kan vi jobbe på provisjon av lønnsomme resultater.
  • Kort bindingstid og du får alltid fullt eierskap til alt vi lager for deg. Om du skulle ville si opp en avtale, får du beholde Google Ads-kontoen vi har opprettet.
  • Vår faglig leder på søk, Thomas Prestgaard, har jobbet med Google Ads siden 2011, og i Premier Partner byråer siden 2013, hvor han har jobbet med Google Ads nesten hver dag.