Digital ROI

Anadigme selger digital kompetanse og prosjektledelse med spesialisering innenfor
konverteringsoptimalisering, organisk og betalt trafikk fra Google og andre søkemotorer samt
Facebook-annonsering. Med spisskompetanse innenfor disse områdene skaper vi digital ROI
for kundene våre gjennom timesbaserte konsulentoppdrag.

CRO

    Conversion Rate Optimizing    eller konverterings- optimalisering handler om å få de som besøker et nettsted til å utføre en handling.

360.png

Google Street View og 360 Tour

Street View fra Google Maps er en virtuell fremstilling av omgivelsene våre på Google Maps, som består av millioner av panoramabilder. Street View-innholdet kommer fra to kilder: Google og bidragsytere.

Google Ads

Google Ads er en en effektiv måte å treffe de som søker på Google. Mange søk innenfor en bransje kan potensielt bety mye trafikk til ditt nettsted. 

newsletter.png

Epost-markedsføring

E-postmarkedsføring er å sende en kommersiell melding, vanligvis til en gruppe mennesker, ved hjelp av e-post. I sin videste forstand kan hver e-post som sendes til en potensiell eller nåværende kunde betraktes som e-postmarkedsføring

Facebook Ads

Det finnes ingen andre annonseplattformer som sitter på mer data enn Facebook. Det gir unike muligheter innenfor segmentering.

wordpress-icon.png

WordPress Nettsider

WordPress lar deg sette opp og tilpasse en nettbutikk/nettside helt enkelt, har mange sikkerhetsalternativer og tilbyr mange brukervennlige funksjoner som respons på mobile enheter.

Bing Ads

Det er mindre konkurranse på Bing og man får ofte høyere klikkrate. Volumet er lavere enn på Google, men effekten per klikk kan være større.

SEO-icon.png

SEO

Få den beste kvaliteten på trafikk fra søkemotorer som Google. SEO har en av de beste avkastningene for digitale trafikkilder for markedsføring og det beste er at du ikke trenger å betale for klikk.