Teknisk SEO

 

Hva er teknisk SEO?

Teknisk SEO er for å ha hele nettstedet kompatibelt med søkemotorens edderkopper eller gjennomsøkere, unngå indekseringsproblemer, forbedre hastigheten som vil forbedre UX (brukeropplevelse). Et av de viktigste områdene innen teknisk SEO er å oppfylle alle søkemotorens retningslinjer. Ikke bare Google, men også Bing, Yandex (Russland), Baidu (Kina) eller noe annet.


Hvorfor er teknisk SEO viktig?

Uansett størrelsen på virksomheten din, er det alltid viktig å utnytte det fulle potensialet på nettstedet ditt.

Ved å fikse alle tekniske problemer og forbedre de viktigste områdene på nettstedet, er det mulig å øke kvaliteten og mengden på trafikken din raskt. I mange tilfeller har vi sett organisk trafikk til nettsteder forbedre seg betydelig de to første ukene.


Hvordan jobber vi med tekniske SEO-tjenester?

Når vi begynner å jobbe med en ny klient, er hovedfokuset de første ukene innen teknisk SEO.

Vi bruker et nøye valgt sett med verktøy der vi analyserer og forbedrer:

  • Sidehastighet, strukturmerke, tilgjengelighet

  • Intern lenke struktur, viderekoblinger, kanoniske ...

  • Dupliser innholdskontroll, indeks og noindex-områder

  • Hreflang for flerspråklige nettsteder og flere land

  • Sikkerhets-, CDN-, DNS-, viderekoblingsløkker

  • Gjennomsøkingsanalyse, kannibalisering, nettstedkart, paginering

  • Mange andre bruker automatisk og manuell forskning.

Whitehat SEO Services

Vi bruker alltid hvite teknikker for å holde virksomheten din trygg. Det er for risikabelt til å leke med nettstedet ditt ved å bruke blackhat eller greyhat-teknikker som kan gi deg et stort løft, men bare i en kort periode og senere bare blitt straffet ved å miste all trafikk.


Innholds-markedsføring

Hva er innholdet?

All informasjon (helst nyttig eller underholdende) for en potensiell kunde er innhold. Det kan være blogginnlegg, videoer, bilder, snapchat-historier, webinarer osv. Selv off-line informasjon regnes som innhold.

Hvorfor er innholdsmarkedsføring viktig for SEO?

Du har sikkert hørt at “innhold konge" når man snakker om SEO, og det vil alltid være slik. Folk husker merkevarer for sitt kvalitetsinnhold og anbefaler (lenke til) nettsteder med godt innhold som er relevant for det de leter etter.

Alle virksomheter trenger en riktig innholdsmarkedsføring i sin digitale markedsføringsstrategi for vekst. Ikke bare i rangeringer av søkemotorer, men for å tiltrekke de rette menneskene i de rette øyeblikkene for at de til slutt skal gjøre innkjøp og bli lojale ambassadører. Derfor sier vi at innhold ikke bare er konge, men innhold er penger!

Hvordan jobber vi med SEO Marketing Services?

Vi sørger for at innholdsskapere ikke bare skriver eller legger ut noe de synes er interessant. Innholdet som er optimalisert for SEO, må følge strategien i trafikkanalysen vår.



Trafikk-analyse

Hva er en trafikkanalyse?

Det er grunnlaget for innholdet og digital markedsføringsstrategi. Det er mange tilgjengelige verktøy som hjelper deg med å oppdage interesser, ønsker og behov hos mennesker i din målgruppe.

Hvorfor er en trafikkanalyse viktig?

Din virksomhet trenger trafikk av høy kvalitet. For å få dette til, må du vite hvordan du bygger nettstedet rundt det potensielle kunder trenger. Hva er de viktige nøkkelordene de bruker, og hvilke emner er de interessert i? Ved å vite dette, kan vi lage innholdsoptimalisering for bedre SEO som kommer til å være nyttig.

Når du vet hva kundene dine leter etter, er alt du trenger å gjøre for å møte og oppfylle deres behov. Det er som å ha den perfekte GPS-en for å finne kundene dine og få virksomheten til å vokse.

Hvordan jobber vi med trafikkanalyser som SEO-tjeneste?

Vi bruker vår erfaring kombinert med et utvalg verktøy for å gjøre stor research om kundens markeder. Trafikkanalysen vår inkluderer:

  • Søkeordforskning og analyse

  • Innholdsanalyse av emner og konsepter

  • Konkurrentforskning

  • Mikro- og topppåvirkere

  • Lytte av sosiale medier

  • Søkeord intensjon forskning